📦 Rendelés és Szállítás

Mennyi idő alatt kapom meg a megrendelt telefont?

Készleten lévő termékeket MPL futárszolgálattal már a következő munkanapon kézbesítünk. Külső raktáros termékek esetén a szállítási idő 2–7 munkanap.

Melyik futárszolgálattal külditek a termékeket?

A csomagod az MPL futárszolgálat kézbesíti.

Milyen szállítási díjak vannak?

Utánvétes házhoz szállítás: 2.000 Ft

Utánvétes csomagpontra (PostaPont, automata): 1.500 Ft

Banki előreutalással: mindkét opció INGYENES

Lehet személyesen is átvenni a terméket?

Igen, személyes átvételre is van lehetőség nyitvatartási időben.

Hol található az üzletetek, mikor vagytok nyitva?

Üzletünk címe megtalálható a „Kapcsolat” menüpont alatt.

Nyitvatartás:
Hétfő – Péntek: 10:00 – 17:30
Szombat, Vasárnap: ZÁRVA

💳 Fizetés

Milyen fizetési módok érhetők el?

Utánvét (készpénz vagy bankkártya a futárnál)

Banki előreutalás

Személyes átvétel esetén:
👉 Csak készpénzes fizetés vagy azonnali banki átutalás!
👉 Bankkártyás fizetés NEM elérhető! (kérjük, ennek tudatában érkezz!)

Kapok számlát a vásárlásról?

Igen, minden esetben számlát állítunk ki a vásárlásról. A telefonok különbözet szerinti szabályozás – használt cikkek kerülnek értékesítésre, így a számla 0% ÁFÁ-t tartalmaz, és nem visszaigényelhető az ÁFA. Ez a használt termékek kereskedelmére vonatkozó adózási forma.

Van lehetőség részletfizetésre?

Egyelőre nincs lehetőség részletfizetésre, de dolgozunk rajta.

 Termékekkel kapcsolatos kérdések

Milyen állapotban vannak a használt telefonok?

Minden készülékünket esztétikai kategóriába soroljuk (pl. “Kiváló”, “Újszerű”, “Jó”), és ez pontosan le van írva a termékoldalon.

Milyen akkumulátor kerül a telefonba új akku esetén?

A készülékbe új gyári jellegű utángyártott akkumulátor kerül beszerelésre, a maximális csúcsteljesítmény elérése érdekében.

Használt készülékekhez adtok töltőt vagy tartozékokat?

Minden készülék mellé adunk usb-c lightning töltőkábelt, az adaptert külön kell megvásárolni hozzá

Hogyan tudom megnézni, hogy egy készülék elérhető-e raktáron?

A termékoldalon a "Raktárkészlet" mező mutatja, hogy hol érhető el: üzletben vagy külső raktárban.

A telefonok függetlenek?

Igen, minden általunk forgalmazott telefon kártyafüggetlen.

Mit jelent az, hogy egy készülék „felújított”?

A „felújított” készülékeket ellenőrzött alkatrészekkel, szakszerviz által felújítva értékesítik. Ezek műszakilag hibátlanok, amelyek szigorú tesztelésen estek át. Állapotuk gyakran „újszerű”.

Garancia és szerviz

Milyen garancia van a használt telefonokra?

Minden telefonra 12 hónap teljes körű garanciát vállalunk, ami kiterjed a készülék hardveres hibáira.

Mi a teendő, ha meghibásodik a készülék?

Vedd fel velünk a kapcsolatot e-mailben vagy telefonon, és segítünk: javítást, cserét vagy visszavásárlást biztosítunk a jogszabályi keretek között.

Akkumulátor problémákra is vonatkozik a garancia?

Igen, de fontos kitétel:
A garancia kizárólag abban az esetben érvényes az akkumulátorra, ha az felpúposodik vagy gyárilag hibás.
Az akkumulátor kapacitás természetes csökkenése vagy a százalékos érték romlása nem minősül hibának, így nem garanciális probléma.

Mi nem tartozik a garanciába?

Külső sérülések, törések

Beázás, nedvesség miatti hibák

Nem rendeltetésszerű használat

Akkumulátor százalék esése

Visszaküldés és elállás

Visszaküldhetem a telefont, ha nem vagyok elégedett?

Igen, online rendelés esetén 14 napon belül élhetsz az elállási joggal.

Ki viseli a visszaküldés költségét?

A visszaküldés költségea vevőt terheli, kivéve, ha hibás terméket kaptál.
Alternatív megoldásként a készülék személyesen is visszahozható üzletünkbe, ebben az esetbennincs költség.