Személyes átvétel esetén: 👉 Csak készpénzes fizetés vagy azonnali banki átutalás! 👉 Bankkártyás fizetés NEM elérhető! (kérjük, ennek tudatában érkezz!)
Kapok számlát a vásárlásról?
Igen, minden esetben számlát állítunk ki a vásárlásról. A telefonok különbözet szerinti szabályozás – használt cikkekkerülnek értékesítésre, így a számla 0% ÁFÁ-t tartalmaz, és nem visszaigényelhető az ÁFA. Ez a használt termékek kereskedelmére vonatkozó adózási forma.
Van lehetőség részletfizetésre?
Egyelőre nincs lehetőség részletfizetésre, de dolgozunk rajta.
Termékekkel kapcsolatos kérdések
Milyen állapotban vannak a használt telefonok?
Minden készülékünket esztétikai kategóriába soroljuk (pl. “Kiváló”, “Újszerű”, “Jó”), és ez pontosan le van írva a termékoldalon.
Milyen akkumulátor kerül a telefonba új akku esetén?
A készülékbe új gyári jellegű utángyártott akkumulátor kerül beszerelésre, a maximális csúcsteljesítmény elérése érdekében.
Használt készülékekhez adtok töltőt vagy tartozékokat?
Minden készülék mellé adunk usb-c lightning töltőkábelt, az adaptert külön kell megvásárolni hozzá
Hogyan tudom megnézni, hogy egy készülék elérhető-e raktáron?
A termékoldalon a "Raktárkészlet" mező mutatja, hogy hol érhető el: üzletben vagy külső raktárban.
A telefonok függetlenek?
Igen, minden általunk forgalmazott telefon kártyafüggetlen.
Mit jelent az, hogy egy készülék „felújított”?
A „felújított” készülékeket ellenőrzött alkatrészekkel, szakszerviz által felújítva értékesítik. Ezek műszakilag hibátlanok, amelyek szigorú tesztelésen estek át. Állapotuk gyakran „újszerű”.
Garancia és szerviz
Milyen garancia van a használt telefonokra?
Minden telefonra 12 hónap teljes körű garanciát vállalunk, ami kiterjed a készülék hardveres hibáira.
Mi a teendő, ha meghibásodik a készülék?
Vedd fel velünk a kapcsolatot e-mailben vagy telefonon, és segítünk: javítást, cserét vagy visszavásárlást biztosítunk a jogszabályi keretek között.
Akkumulátor problémákra is vonatkozik a garancia?
Igen, de fontos kitétel: A garancia kizárólag abban az esetben érvényes az akkumulátorra, ha az felpúposodik vagy gyárilag hibás. Az akkumulátor kapacitás természetes csökkenése vagy a százalékos érték romlása nem minősül hibának, így nem garanciális probléma.
Mi nem tartozik a garanciába?
Külső sérülések, törések
Beázás, nedvesség miatti hibák
Nem rendeltetésszerű használat
Akkumulátor százalék esése
Visszaküldés és elállás
Visszaküldhetem a telefont, ha nem vagyok elégedett?
Igen, online rendelés esetén 14 napon belül élhetsz az elállási joggal.
Ki viseli a visszaküldés költségét?
A visszaküldés költségea vevőt terheli, kivéve, ha hibás terméket kaptál. Alternatív megoldásként a készülék személyesen is visszahozható üzletünkbe, ebben az esetbennincs költség.